Sklep internetowy ebis.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność towaru z umowa sprzedaży zakupionego przez tego konsumenta w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Reklamacje wynikające z naruszenia praw klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego regulaminu należy kierować na adres: sklep@ebis.pl a produkty dostarczyć na adres podany w zakładce kontakt.
Sklep internetowy ebis.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji w terminie do 7 dni a jeśli to nie byłoby możliwe do poinformowania w tym okresie Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona, przy czym ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji w żadnym razie nie przekroczy 14 dni.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej ponosi jego producent - firma EBIS nie jest producentem sprzedawanych towarów.
Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje powinny być adresowane na adres sklepu:
EBIS
ul. Jana Dekerta 18 lok. 2
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 738 86 40
tel. 607 55 33 78
email: sklep@ebis.pl